Ερώτηση 1 ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ 1
Διαπιστώνεται χαμηλή θερμοκρασία στη λειτουργία του κινητήρα. Ποια μπορεί να είναι η πιθανή αιτία γι' αυτό: |
|
---|---|
1. | Η βλάβη του θερμοστάτη. |
2. | Η διακοπή ρεύματος στον ανεμιστήρα. |
3. | Η μικρή χωρητικότητα του ψυγείου. |
Ερώτηση 2 ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ 4
Για να εγγυηθείτε την ασφάλεια της κυκλοφορίας και να αποφύγετε ατυχήματα είναι απαραίτητο, μεταξύ των άλλων: |
|
---|---|
1. | Να αλλάζετε τα λαμπάκια των φώτων με άλλα μεγαλύτερης αποδόσεως για να εξασφαλίσετε μία μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. |
2. | Να καθαρίζετε συχνά τις φωτιστικές επιφάνειες των φώτων. |
3. | Να ελέγχετε περιοδικά την αποτελεσματικότητα και τη λειτουργικότητα των εφεδρικών λαμπτήρων. |
Ερώτηση 3 ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ 8
Για να επιτύχετε την ασφάλεια της κυκλοφορίας και να αποφύγετε τα ατυχήματα είναι απαραίτητο, μεταξύ των άλλων: |
|
---|---|
1. | Να αλλάζετε τις λάμπες με άλλης μεγαλύτερης τάσεως λειτουργίας, για να βελτιώσετε την αποτελεσματικότητα των φώτων. |
2. | Να αφήνετε λερωμένα με σκόνη τα τζάμια των φώτων για να αποφεύγετε το ξεθώριασμά τους. |
3. | Να ελέγχετε περιοδικά τη λειτουργία των φλας. |
Ερώτηση 4 ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ 13
Τι σημαίνει το άναμμα της ενδείξεως λαδιού στον πίνακα οργάνων κατά τη διάρκεια της κινήσεως του οχήματος: |
|
---|---|
1. | Ότι η γεννήτρια (δυναμό) δεν φορτίζει την μπαταρία. |
2. | Ότι η λίπανση είναι κανονική. |
3. | Ότι η πίεση του λαδιού είναι ανεπαρκής. |
Ερώτηση 5 ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ 14
Τι πρέπει να ελέγχετε περιοδικά ώστε να περιορίσετε την κατανάλωση καυσίμου: |
|
---|---|
1. | Tο επίπεδο του υγρού ψύξεως του κινητήρα. |
2. | Tο βάθος του πέλματος των ελαστικών. |
3. | Tην πίεση των ελαστικών. |
Ερώτηση 6 ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ 17
Από τι προκαλείται η υπερθέρμανση των ταμπούρων των τροχών: |
|
---|---|
1. | Από την κακή λειτουργία του διαφορικού. |
2. | Από αντικανονική πίεση στα ελαστικά των τροχών. |
3. | Από κακή λειτουργία των επανατατικών ελατηρίων των σιαγόνων. |
Ερώτηση 7 ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ 19
Κάθε πότε πρέπει ο οδηγός να ελέγχει την ποσότητα λαδιού στον κινητήρα: |
|
---|---|
1. | Πριν ξεκινήσει για μεγάλη διαδρομή. |
2. | Καθημερινά. |
3. | Όταν ανάψει η ενδεικτική λυχνία της πιέσεως του λαδιού. |
Ερώτηση 8 ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ 20
Όταν ο εκκινητής (μίζα) δεν μπορεί να λειτουργήσει, ποια είναι η πιθανή αιτία γι' αυτό: |
|
---|---|
1. | Έχει κοπεί ο ιμάντας. |
2. | Υπάρχει διακοπή ρεύματος μεταξύ συσσωρευτή και εκκινητήρα. |
3. | Δεν λειτουργεί καλά ο πολλαπλασιαστής. |
Ερώτηση 9 ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ 23
Όταν ο πετρελαιοκινητήρας εκπέμπει υπερβολική αιθάλη (κάπνα), τι πρέπει να κάνετε: |
|
---|---|
1. | Να αλλάξετε το λάδι λιπάνσεως. |
2. | Να επισκευάσετε αμέσως τον κινητήρα. |
3. | Να ελέγξετε και να ρυθμίσετε την αντλία και τους εγχυτήρες καυσίμου (μπεκ) και να καθαρίσετε το φίλτρο αέρα. |
Ερώτηση 10 ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ 26
Διαπιστώνετε ότι o πετρελαιοκινητήρας του λεωφορείου σας, ενώ τίθεται σε λειτουργία, σταματά έπειτα από λίγες στροφές. Ποια μπορεί να είναι η αιτία γι' αυτό: |
|
---|---|
1. | Η χαμηλή συμπίεση των κυλίνδρων. |
2. | Η έμφραξη του συστήματος τροφοδοσίας. |
3. | Ο κακός εσωτερικός χρονισμός της αντλίας εγχύσεως. |
Ερώτηση 11 ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ 28
Όταν το σύστημα τροφοδοσίας είναι καλά ρυθμισμένο, πού οφείλεται η εκπομπή γαλάζιου καπνού από πετρελαιοκινητήρα: |
|
---|---|
1. | Στο ότι ο οδηγός χρησιμοποιεί μεγάλη ταχύτητα. |
2. | Στο ότι ο κινητήρας δεν έχει το κανονικό αβάνς. |
3. | Στο ότι ο κινητήρας έχει μεγάλη κατανάλωση λαδιού. |
Ερώτηση 12 ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ 32
Εάν τα ελαστικά του αυτοκινήτου σας έχουν πίεση μεγαλύτερη της κανονικής, πού θα παρουσιάσουν αυξημένη φθορά: |
|
---|---|
1. | Στις πλευρές του πέλματος. |
2. | Στο μέσο (κέντρο) του πέλματος. |
3. | Μόνο στην εσωτερική πλευρά του πέλματος. |
Ερώτηση 13 ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ 35
Διαπιστώνετε ότι ένα αεροφυλάκιο του συστήματος πεδήσεως με πεπιεσμένο αέρα (αερόφρενο) έχει τρυπήσει. Τι πρέπει να κάνετε: |
|
---|---|
1. | Να φροντίσετε για την επισκευή του με συγκόλληση. |
2. | Να το απομονώσετε από το λοιπό κύκλωμα. |
3. | Να φροντίσετε για την άμεση αντικατάστασή του. |
Ερώτηση 14 ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ 37
Διαπιστώνετε ότι στα καυσαέρια ενός πετρελαιοκινητήρα υπάρχει άσπρος καπνός. Ποια πρέπει να είναι η πιθανή αιτία: |
|
---|---|
1. | Να έχει εισέλθει νερό στους κυλίνδρους. |
2. | Να έχει υπερθερμανθεί ο πετρελαιοκινητήρας. |
3. | Να υπάρχει μεγάλη κατανάλωση λαδιού. |
Ερώτηση 15 ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ 38
Τα χαλασμένα αμορτισέρ προκαλούν: |
|
---|---|
1. | Μικρότερη πλευρική κλίση του οχήματος στις στροφές. |
2. | Μη κανονική συμπεριφορά του οχήματος ειδικά στις στροφές. |
3. | Μη κανονική λειτουργία του κινητήρα. |
Ερώτηση 16 ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ 39
Ο σκοπός της αντλίας αντιπηκτικού σε ένα σύστημα πεδήσεως με πεπιεσμένο αέρα είναι: |
|
---|---|
1. | Να διατηρεί σταθερή την πίεση στο σύστημα. |
2. | Να τροφοδοτεί το σύστημα με πεπιεσμένο αέρα για να διατηρούνται σταθερές οι τιμές της ανώτερης και κατώτερης πιέσεως λειτουργίας στα αεροφυλάκια. |
3. | Να ψεκάζει με αντιπηκτικό υγρό τον πεπιεσμένο αέρα, για να μην παγώνουν τα διάφορα εξαρτήματα στις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες. |
Ερώτηση 17 ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ 40
Για την ασφάλεια της κυκλοφορίας είναι χρήσιμο: |
|
---|---|
1. | Να φουσκώσετε τα ελαστικά σε πίεση μικρότερη από εκείνη που συνιστά ο κατασκευαστής. |
2. | Να ελέγξετε την πίεση των ελαστικών πριν από το ταξίδι. |
3. | Να οδηγείτε με τη χρήση των φώτων πορείας. |
Ερώτηση 18 ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ 42
Η πρόσφυση μεταξύ ελαστικών και δρόμου επηρεάζεται από: |
|
---|---|
1. | Τον αυξημένο αριθμό στροφών του κινητήρα. |
2. | Την εξωτερική θερμοκρασία. |
3. | Την ποιότητα και την πίεση των ελαστικών. |
Ερώτηση 19 ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ 43
Τι θα συμβεί, όταν η κλίση των πίρων των ακραξονίων δεν είναι κανονική: |
|
---|---|
1. | Δε θα έχετε κανονική επαναφορά του τιμονιού και σταθερότητα διευθύνσεως. |
2. | Θα έχομε πρόωρη φθορά του συστήματος διευθύνσεως. |
3. | Δεν μπορείτε να στρίψετε εύκολα το όχημα. |
Ερώτηση 20 ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ 12
Το ελάχιστο πάχος πέλματος των ελαστικών των κινητήριων αξόνων των λεωφορείων είναι: |
|
---|---|
1. | 1,6 mm. |
2. | 1,5 mm. |
3. | 2 mm. |