Ερώτηση 1 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 1
Οι οδικές επιβατικές μεταφορέα: |
|
---|---|
1. | Έχουν αποκλειστικά αυτόνομο ρόλο. |
2. | Είναι πάντοτε εξαρτώμενες από άλλα μέσα μεταφοράς. |
3. | Λειτουργούν είτε αυτόνομα είτε συμπληρωματικά με άλλα μέσα μεταφοράς. |
Ερώτηση 2 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 2
Η μετακίνηση μιας ομάδας τουριστών από ένα ξενοδοχείο σε ένα μουσείο είναι: |
|
---|---|
1. | Αυτόνομη. |
2. | Συνδυασμένη. |
3. | Τακτική. |
Ερώτηση 3 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 3
Η μεταφορά μαθητών από τα σπίτια τους στο σχολείο με λεωφορείο είναι: |
|
---|---|
1. | Αυτόνομη. |
2. | Συνδυασμένη. |
3. | Δωρεάν. |
Ερώτηση 4 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 4
Επιβάτης χρησιμοποιεί το λεωφορείο για να μεταβεί σε σταθμό μετρό. Η μετακίνηση του είναι: |
|
---|---|
1. | Αυτόνομη. |
2. | Συνδυασμένη. |
3. | Δωρεάν. |
Ερώτηση 5 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 5
Τα λεωφορεία που μεταφέρουν επιβάτες σε αεροδρόμια, εκτελούν: |
|
---|---|
1. | Αυτόνομο μεταφορικό έργο. |
2. | Ανταγωνιστικό μεταφορικό έργο. |
3. | Συμπληρωματικό μεταφορικό έργο. |
Ερώτηση 6 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 6
Οι λεωφορειακές γραμμές μπορεί να λειτουργούν συμπληρωματικά με άλλα μέσα μεταφοράς. Αυτό σημαίνει ότι: |
|
---|---|
1. | Μόνο τα λεωφορεία τροφοδοτούν τα άλλα μέσα με επιβάτες |
2. | Μόνο τα άλλα μέσα τροφοδοτούν τα λεωφορεία με επιβάτες |
3. | Τα λεωφορεία τροφοδοτούν τα άλλα μέσα με επιβάτες ή το αντίστροφο. |
Ερώτηση 7 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 7
Ανταγωνισμός μεταξύ διαφορετικών μεταφορικών μέσων υπάρχει συνήθως μεταξύ: |
|
---|---|
1. | Αυτόνομων μετακινήσεων. |
2. | Διεθνών μετακινήσεων. |
3. | Έκτακτων μετακινήσεων. |
Ερώτηση 8 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 8
Στην Ελλάδα, το συνηθέστερο -ανταγωνιστικό του αστικού λεωφορείου- μέσο μεταφοράς είναι: |
|
---|---|
1. | Ο σιδηρόδρομος. |
2. | Το ΙΧΕ. |
3. | Το τρόλεϊ. |
Ερώτηση 9 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 9
Στην Ελλάδα, ανταγωνιστικό του υπεραστικού λεωφορείου μέσο μεταφοράς είναι: |
|
---|---|
1. | Ο σιδηρόδρομος. |
2. | Το μετρό. |
3. | Το πλοίο. |
Ερώτηση 10 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 10
Επιβάτης μεταβαίνει με μετρό από το σπίτι του στο Σιδηροδρομικό Σταθμό Λαρίσης στην Αθήνα. Στη συνέχεια μεταβαίνει με τρένο στη Θεσσαλονίκη. Στη μετακίνηση αυτή ή σε τμήμα της: |
|
---|---|
1. | Το λεωφορείο του ΟΑΣΑ είναι μέσο ανταγωνιστικό. |
2. | Το λεωφορείο του ΟΑΣΘ είναι μέσο ανταγωνιστικό. |
3. | Το λεωφορείο των ΚΤΕΛ είναι μέσο συμπληρωματικό. |
Ερώτηση 11 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 11
Επιβάτης μεταβαίνει με μετρό από το σπίτι του στο Σιδηροδρομικό Σταθμό Λαρίσης στην Αθήνα. Στη συνέχεια μεταβαίνει με τρένο στη Θεσσαλονίκη. Στη μετακίνηση αυτή ή σε τμήμα της: |
|
---|---|
1. | Το λεωφορείο του ΟΑΣΑ είναι μέσο συμπληρωματικό. |
2. | Το λεωφορείο του ΟΑΣΘ είναι μέσο ανταγωνιστικό. |
3. | Το αεροπλάνο είναι μέσο ανταγωνιστικό. |
Ερώτηση 12 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 12
Επιβάτης μεταβαίνει με μετρό από το σπίτι του στο Σιδηροδρομικό Σταθμό Λαρίσης στην Αθήνα. Στη συνέχεια μεταβαίνει με τρένο στη Θεσσαλονίκη. Στη μετακίνηση αυτή ή σε τμήμα της: |
|
---|---|
1. | Το λεωφορείο του ΟΑΣΑ είναι μέσο συμπληρωματικό. |
2. | Το λεωφορείο του ΟΑΣΑ είναι μέσο ανταγωνιστικό. |
3. | Το αεροπλάνο είναι μέσο συμπληρωματικό. |
Ερώτηση 13 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 13
Επιβάτης μεταβαίνει με μετρό από το σπίτι του στο Σιδηροδρομικό Σταθμό Λαρίσης στην Αθήνα. Στη συνέχεια μεταβαίνει με τρένο στη Θεσσαλονίκη. Στη μετακίνηση αυτή: |
|
---|---|
1. | Το λεωφορείο του ΟΑΣΑ είναι μέσο συμπληρωματικό. |
2. | Το τρένο είναι μέσο συμπληρωματικό. |
3. | Το αεροπλάνο είναι μέσο συμπληρωματικό. |
Ερώτηση 14 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 14
Η βασική μορφή οργάνωσης των μεταφορικών επιχειρήσεων απαρτίζεται από: |
|
---|---|
1. | Τις επιβατικές και τις εμπορευματικές μεταφορές. |
2. | Το γραφείο και τους οδηγούς. |
3. | Τη διοίκηση και τις υπηρεσίες. |
Ερώτηση 15 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 15
Οι λεωφορειακές γραμμές που εξυπηρετούν τη μεταφορά των εργαζομένων μεταξύ της κατοικίας και της εργασίας τους είναι: |
|
---|---|
1. | Ειδικές τακτικές γραμμές. |
2. | Τακτικές γραμμές. |
3. | Έκτακτες γραμμές. |
Ερώτηση 16 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 16
Οι λεωφορειακές γραμμές που εξυπηρετούν τη μεταφορά των μαθητών και σπουδαστών μεταξύ της κατοικίας και του ιδιωτικού εκπαιδευτηρίου τους είναι: |
|
---|---|
1. | Ειδικές τακτικές γραμμές. |
2. | Τακτικές γραμμές. |
3. | Έκτακτες γραμμές. |
Ερώτηση 17 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 17
Οι λεωφορειακές γραμμές που εξυπηρετούν τη μεταφορά συνέδρων από το ξενοδοχείο προς το συνεδριακό κέντρο είναι: |
|
---|---|
1. | Ειδικές τακτικές γραμμές. |
2. | Τακτικές γραμμές. |
3. | Έκτακτες γραμμές. |
Ερώτηση 18 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 18
Οι λεωφορειακές γραμμές που εξυπηρετούν τις περιηγήσεις τουριστών είναι: |
|
---|---|
1. | Ειδικές τακτικές γραμμές. |
2. | Τακτικές γραμμές. |
3. | Έκτακτες γραμμές. |
Ερώτηση 19 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 19
Οι λεωφορειακές γραμμές που εξυπηρετούν καθημερινά τη μεταφορά εργαζομένων ενός ξενοδοχείου από το χώρο κατοικίας στο χώρο εργασίας και το αντίστροφο, είναι: |
|
---|---|
1. | Ειδικές τακτικές γραμμές. |
2. | Τακτικές γραμμές. |
3. | Έκτακτες γραμμές. |
Ερώτηση 20 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 20
Η λεωφορειακή γραμμή του ΟΑΣΑ που περνάει από τα κύρια τουριστικά αξιοθέατα της Αθήνας είναι: |
|
---|---|
1. | Ειδική τακτική γραμμή. |
2. | Τακτική γραμμή. |
3. | Έκτακτη γραμμή. |
Ερώτηση 21 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 21
Οι λεωφορειακές γραμμές των ΚΤΕΛ που εξυπηρετούν τη μεταφορά από την Αθήνα σε παραλίες της Αττικής είναι: |
|
---|---|
1. | Ειδικές τακτικές γραμμές. |
2. | Τακτικές γραμμές. |
3. | Έκτακτες γραμμές. |
Ερώτηση 22 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 22
Οι μεταφορικές επιχειρήσεις των χωρών της ΕΕ: |
|
---|---|
1. | Μπορούν να παρέχουν υπηρεσίες σε οποιαδήποτε χώρα της ΕΕ για περιορισμένο χρονικό διάστημα. |
2. | Δεν επιτρέπεται να παράσχουν υπηρεσίες σε άλλη χώρα της ΕΕ για περιορισμένο χρονικό διάστημα. |
3. | Επιτρέπεται να παράσχουν υπηρεσίες σε άλλη χώρα της ΕΕ μόνο αν ο ιδιοκτήτης έχει την ιθαγένεια της χώρας αυτής ή διαμένει σε αυτήν μόνιμα. |
Ερώτηση 23 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 23
Για την εκτέλεση διεθνών μεταφορών επιβατών με πούλμαν και λεωφορεία, κάθε μεταφορέας πρέπει να διαθέτει κοινοτική άδεια εκδοθείσα από τις Αρμόδιες Αρχές: |
|
---|---|
1. | Του κράτους-μέλους εγκατάστασης. |
2. | Του κράτους-μέλους προέλευσης. |
3. | Του ευρωπαϊκού γραφείου της διεύθυνσης μεταφορών. |
Ερώτηση 24 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 24
Για την εκτέλεση διεθνών μεταφορών επιβατών με πούλμαν και λεωφορεία, κάθε μεταφορέας πρέπει να διαθέτει ειδική κοινοτική άδεια. Η άδεια αυτή πρέπει να ανανεώνεται κάθε: |
|
---|---|
1. | 5 χρόνια. |
2. | 15 χρόνια. |
3. | 5 χρόνια μετά το 65ο έτος ηλικίας. |
Ερώτηση 25 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 25
Για την εκτέλεση διεθνών μεταφορών επιβατών με πούλμαν και λεωφορεία, κάθε μεταφορέας πρέπει να διαθέτει ειδική κοινοτική άδεια. Επί του οχήματος; |
|
---|---|
1. | Πρέπει οπωσδήποτε να βρίσκεται το πρωτότυπο αυτής. |
2. | Αρκεί να υπάρχει επικυρωμένο αντίγραφο αυτής. |
3. | Αρκεί να υπάρχει απλό φωτοαντίγραφο αυτής. |
Ερώτηση 26 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 26
Η διοίκηση μίας μεταφορικής επιχείρησης αποτελείται συνήθως από: |
|
---|---|
1. | Τον οδηγό και το συνοδηγό. |
2. | Τον πρόεδρο, το διευθύνοντα σύμβουλο και το διοικητικό συμβούλιο. |
3. | Τον πρόεδρο, τον αντιπρόεδρο και το γραμματέα. |
Ερώτηση 27 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 27
Οι υπηρεσίες μίας μεταφορικής επιχείρησης ασχολούνται με την παροχή του μεταφορικού έργου. Σε αυτές τις υπηρεσίες ανήκουν συνήθως: |
|
---|---|
1. | Ο κλιματισμός, η θέρμανση, η εστίαση. |
2. | Το ταμείο, το γραφείο προμηθειών, το λογιστήριο. |
3. | Η δρομολόγηση και ο εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας. |
Ερώτηση 28 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 28
Οι υπηρεσίες μίας μεταφορικής επιχείρησης ασχολούνται με την παροχή του μεταφορικού έργου. Σε αυτές τις υπηρεσίες ανήκουν συνήθως: |
|
---|---|
1. | Η γραμματεία, το γραφείο κίνησης, το γραφείο εξυπηρέτησης πελατών. |
2. | Το είδος των οχημάτων, η εμπειρία του οδηγού και η ευγένεια του συνοδού. |
3. | Ο κλιματισμός, η θέρμανση, η εστίαση. |