Ερώτηση 1 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 1
Μετανάστευση είναι η μετακίνηση μεμονωμένων ατόμων ή ομάδων πληθυσμού με στόχο: |
|
---|---|
1. | Την εγκατάσταση τους σε άλλο μέρος. |
2. | Την εγκληματικότητα. |
3. | Τον τουρισμό. |
Ερώτηση 2 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 2
Η λαθρομετανάστευση είναι μορφή μετανάστευσης, η οποία ενέχει το στοιχείο του «παρανόμου», σε σχέση με: |
|
---|---|
1. | Τις χώρες προέλευσης. |
2. | Τις χώρες προορισμού. |
3. | Το παρελθόν των μεταναστών στις χώρες τους. |
Ερώτηση 3 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 3
Ο όρος «λαθρομετανάστη» περιλαμβάνει τις περιπτώσεις αλλοδαπών που: |
|
---|---|
1. | Εισέρχονται στη χώρα χωρίς νόμιμο ταξιδιωτικό έγγραφο. |
2. | Εργάζονται χωρίς ασφάλιση. |
3. | Είναι ανεπιθύμητοι στη χώρα τούς. |
Ερώτηση 4 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 4
Ο όρος «λαθρομετανάστης» περιλαμβάνει τις περιπτώσεις αλλοδαπών που: |
|
---|---|
1. | Εισήλθαν νόμιμα στη χώρα, αλλά έπαψε η νομιμότητα της παραμονής τους. |
2. | Εργάζονται χωρίς ασφάλιση. |
3. | Εξέρχονται από τη χώρα αφού έπαψε η νομιμότητα της παραμονής τους. |
Ερώτηση 5 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 5
Η δωρεάν διευκόλυνση της μεταφοράς και προώθησης λαθρομετανάστη στο εσωτερικό της χώρας: |
|
---|---|
1. | Αποτελεί αδίκημα. |
2. | Δεν αποτελεί αδίκημα. |
3. | Επιβραβεύεται από φιλανθρωπικές οργανώσεις. |
Ερώτηση 6 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 6
Η διευκόλυνση της μεταφοράς και προώθησης λαθρομετανάστη στο εσωτερικό της χώρας με σκοπό το παράνομο κέρδος επισύρει για τον οδηγό: |
|
---|---|
1. | Απέλαση. |
2. | Ποινικές και διοικητικές κυρώσεις. |
3. | Διοικητικές μόνο κυρώσεις. |
Ερώτηση 7 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 7
Η εξασφάλιση καταλύματος για την απόκρυψη λαθρομετανάστη: |
|
---|---|
1. | Τιμωρείται από τη χώρα προορισμού του. |
2. | Επιβραβεύεται από τη χώρα προέλευσης του. |
3. | Επιβραβεύεται από φιλανθρωπικές οργανώσεις. |
Ερώτηση 8 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 8
Η παρεμπόδιση των Αστυνομικών Αρχών για εντοπισμό, σύλληψη και απέλαση των λαθρομεταναστών: |
|
---|---|
1. | Επιβραβεύεται από φιλανθρωπικές οργανώσεις. |
2. | Δεν αποτελεί αδίκημα. |
3. | Αποτελεί αδίκημα. |
Ερώτηση 9 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 9
Σε περίπτωση που λαθρομετανάστης χάσει τη ζωή του κατά την είσοδο του στη χώρα, ο μεταφορέας: |
|
---|---|
1. | Απαλλάσσεται. |
2. | Έχει διοικητικές μόνο κυρώσεις. |
3. | Τιμωρείται μέχρι και με ισόβια κάθειρξη. |
Ερώτηση 10 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 10
Η διευκόλυνση εισόδου στη χώρα λαθρομεταναστών επισύρει στον οδηγό: |
|
---|---|
1. | Μόνο χρηματικό πρόστιμο,. |
2. | Υποχρεωτική αργία από την εργασία του. |
3. | Ποινή φυλάκισης από 1 έως 5 έτη για κάθε μεταφερόμενο πρόσωπο. |
Ερώτηση 11 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 11
Εάν κατά τη διευκόλυνση εισόδου στη χώρα λαθρομετανάστη, προκύψει κίνδυνος για τη ζωή του, ο οδηγός μπορεί να αντιμετωπίσει: |
|
---|---|
1. | Ποινή κάθειρξης (5 έως 20 έτη) και χρηματική ποινή τουλάχιστον 100.000 ευρώ. |
2. | Ποινή κάθειρξης (15 έως 25 έτη) και χρηματική ποινή τουλάχιστον 500.000 ευρώ. |
3. | Ποινή κάθειρξης (Ο έως 5 έτη) και χρηματική ποινή τουλάχιστον 50.000 ευρώ. |
Ερώτηση 12 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 12
Εάν κατά τη διευκόλυνση εισόδου στη χώρα λαθρομετανάστη, ο λαθρομετανάστης χάσει τη ζωή του, ο οδηγός μπορεί να αντιμετωπίσει: |
|
---|---|
1. | Ποινή ισόβιας κάθειρξης και χρηματική ποινή τουλάχιστον 500.000 ευρώ. |
2. | Ποινή κάθειρξης (15 έως 25 έτη) και χρηματική ποινή τουλάχιστον 50.000 ευρώ. |
3. | Θανατική ποινή. |
Ερώτηση 13 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 13
Παρεπόμενη ποινή της μεταφοράς λαθρομεταναστών είναι: |
|
---|---|
1. | Η ακινητοποίηση του οχήματος για διάστημα τουλάχιστον 90 ημερών. |
2. | Η ακινητοποίηση του οχήματος για διάστημα τουλάχιστον 30 ημερών. |
3. | Η δήμευση του οχήματος. |
Ερώτηση 14 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 14
Ο μεταφορέας λαθρομεταναστών υποχρεούται όπως καταβάλει τα έξοδα: |
|
---|---|
1. | Για τη διεκπεραίωση της σχετικής γραφειοκρατίας. |
2. | Επαναπροώθησής τους στη χώρα προέλευσης τους. |
3. | Για την αποκατάσταση της ψυχικής οδύνης των οικογενειών τους. |
Ερώτηση 15 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 15
Η συνθήκη Σένγκεν είναι μία διακρατική συμφωνία που έχει ωβ στόχο τη θέσπιση κοινού πλαισίου για: |
|
---|---|
1. | Τη διακίνηση πολιτών μεταξύ των κρατών-μελών. |
2. | Την εναρμόνιση των αδειών οδήγησης μεταξύ των κρατών-μελών. |
3. | Τις επιβατικές μεταφορές με λεωφορεία. |
Ερώτηση 16 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 16
Η εργονομία ασχολείται με: |
|
---|---|
1. | Τη νομοθεσία που διέπει τις μεταφορές προσώπων και αγαθών. |
2. | Το εργατικό δίκαιο. |
3. | Τη μεγιστοποίηση της αποδοτικότητας στο χώρο εργασίας. |
Ερώτηση 17 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 17
Εντός ενός οχήματος, η εργονομία επιτελεί ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο: |
|
---|---|
1. | Στη διευκόλυνση της οδήγησης και στην ασφάλεια. |
2. | Στη συντήρηση του οχήματος. |
3. | Στην ευστάθεια του οχήματος. |
Ερώτηση 18 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 18
Στο εσωτερικό ενός οχήματος, εργονομικές αρχές μπορούν να εφαρμοστούν: |
|
---|---|
1. | Μόνο από τον κατασκευαστή του οχήματος. |
2. | Μόνο από τον ιδιοκτήτη του οχήματος. |
3. | Από τον κατασκευαστή και από τον οδηγό του οχήματος. |
Ερώτηση 19 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 19
Η σωστή ρύθμιση του καθίσματος του οδηγού είναι σημαντική για την άνεση και για την ασφάλεια του. Εξαρτάται από: |
|
---|---|
1. | Τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά της οδού. |
2. | Τα σωματικά χαρακτηριστικά του οδηγού. |
3. | Το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος του οχήματος. |
Ερώτηση 20 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 20
Ο βασικός ρόλος του προσκέφαλου της θέσης του οδηγού είναι: |
|
---|---|
1. | Η άνεση. |
2. | Η ασφάλεια. |
3. | Η αύξηση της αποδοτικότητας. |
Ερώτηση 21 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 21
Το ιδανικό ύψος ρύθμισης του προσκέφαλου του οδηγού είναι: |
|
---|---|
1. | Στο πάνω μέρος του κεφαλιού. |
2. | Στο σαγόνι. |
3. | Στο πάνω μέρος των αυτιών. |
Ερώτηση 22 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 22
Στην ιδανική θέση οδήγησης, όταν οι καρποί του οδηγού ακουμπούν το τιμόνι: |
|
---|---|
1. | Η πλάτη του δεν πρέπει να απομακρύνεται από την πλάτη του καθίσματος. |
2. | Το πόδι του πρέπει να είναι ελαφρά λυγισμένο. |
3. | Τα αυτιά του πρέπει να ακουμπούν στο προσκέφαλο. |
Ερώτηση 23 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 23
Η ρύθμιση του ύψους του τιμονιού πρέπει να γίνεται με βάση: |
|
---|---|
1. | Το φορτίο του οχήματος. |
2. | Το ύψος του οδηγού. |
3. | Το ύψος του οχήματος. |
Ερώτηση 24 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 24
Από τα παρακάτω αντικείμενα, πιο κοντά στον οδηγό πρέπει να τοποθετούνται: |
|
---|---|
1. | Ο καφές και το νερό. |
2. | Οι χάρτες. |
3. | Τα γυαλιά ηλίου. |
Ερώτηση 25 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 25
Σε περίπτωση σύγκρουσης , η δύναμη που δέχεται ο οδηγός που δεν φορά ζώνη ασφαλείας: |
|
---|---|
1. | Ασκείται σημειακά πάνω στο σώμα του. |
2. | «Μοιράζεται» σε μεγάλη επιφάνεια του σώματος του. |
3. | Είναι αντιστρόφως ανάλογη της κεντρομόλου. |
Ερώτηση 26 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 26
Η λειτουργία της ζώνης ασφαλείας στηρίζεται σε ένα μηχανισμό που λειτουργεί σαν: |
|
---|---|
1. | Ρολόι. |
2. | Πυξίδα. |
3. | Εκκρεμές. |
Ερώτηση 27 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 27
Υποχρέωση χρήσης ζώνης ασφαλείας έχουν: |
|
---|---|
1. | Οι έγκυες γυναίκες. |
2. | Άτομα που το ανάστημά τους είναι κάτω από 1,50 μετρά. |
3. | Άτομα που το βάρος τους είναι πάνω από 120 κιλά. |
Ερώτηση 28 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 28
Φορτηγό κατηγορίας Ν2 (ταξινομημένο το 2003) είναι εξοπλισμένο με ζώνη ασφαλείας μόνο για τον οδηγό και όχι για τον συνοδηγό. Στην περίπτωση αυτή: |
|
---|---|
1. | Το όχημα πρέπει υποχρεωτικά να εξοπλιστεί με ζώνη ασφαλείας συνοδηγού. |
2. | Ο οδηγός οφείλει να φορά ζώνη ασφαλείας, ενώ ο συνοδηγός όχι. |
3. | Ο οδηγός οφείλει να φορά ζώνη ασφαλείας , ενώ απαγορεύεται η ύπαρξη συνοδηγού. |
Ερώτηση 29 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 29
Φορτηγό κατηγορίας Ν2 (ταξινομημένο το 2008) είναι εξοπλισμένο με ζώνη ασφαλείας μόνο για τον οδηγό και όχι για τον συνοδηγό. Στην περίπτωση αυτή: |
|
---|---|
1. | Το όχημα πρέπει υποχρεωτικά να εξοπλιστεί με ζώνη ασφαλείας συνοδηγού. |
2. | Ο οδηγός οφείλει να φορά ζώνη ασφαλείας, ενώ ο συνοδηγός όχι. |
3. | Ο οδηγός οφείλει να φορά ζώνη ασφαλείας, ενώ απαγορεύεται η ύπαρξη συνοδηγού. |
Ερώτηση 30 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 30
Φορτηγό κατηγορίας Ν3 (ταξινομημένο το 1980} είναι πλήρως εξοπλισμένο με ζώνες ασφαλείας χωρίς να είναι υποχρεωμένο από το νόμο. Στην περίπτωση αυτή: |
|
---|---|
1. | Ο οδηγός οφείλει να φορά ζώνη ασφαλείας, ενώ ο συνοδηγός όχι. |
2. | Τόσο ο οδηγός όσο και ο συνοδηγός οφείλουν να φορούν ζώνη ασφαλείας. |
3. | Ούτε ο οδηγός ούτε ο συνοδηγός οφείλουν να φορούν ζώνη ασφαλείας. |
Ερώτηση 31 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 31
Η αρχή λειτουργίας του αερόσακου βασίζεται στην προσπάθεια: |
|
---|---|
1. | Αύξησης του χρόνου που ο οδηγός Βιώνει τη σύγκρουση. |
2. | Μείωσης του χρόνου που ο οδηγός Βιώνει τη σύγκρουση. |
3. | Μείωσης του χρόνου κρούσης. |
Ερώτηση 32 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 32
Η απόσταση ασφαλείας από τον αερόσακο είναι περίπου: |
|
---|---|
1. | 8cm. |
2. | 15cm. |
3. | 20cm. |
Ερώτηση 33 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 33
Ο αερόσακος είναι σχεδιασμένος ώστε να λειτουργεί προστατευτικά μόνο όταν: |
|
---|---|
1. | Η ταχύτητα κίνησης είναι μεγαλύτερη από 50 χλμ./ ώρα. |
2. | Ο οδηγός φορά ζώνη ασφαλείας. |
3. | Το όχημα είναι ταξινομημένο από 1/1/2007. |
Ερώτηση 34 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 34
Τρεις είναι οι πλέον βασικοί παράγοντες που επιδρούν στην οδική ασφάλεια: |
|
---|---|
1. | Ο οδηγός, η οδός και το οδόστρωμα. |
2. | Ο οδηγός, το όχημα, η οδός περιλαμβανομένου και του λειτουργικού περιβάλλοντος. |
3. | Το όχημα, η σήμανση και η σηματοδότηση. |
Ερώτηση 35 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 35
Ο καθοριστικότερος παράγοντας πρόκλησης ή αποτροπής ενός ατυχήματος είναι: |
|
---|---|
1. | Τα έργα υποδομής. |
2. | Οι καιρικές συνθήκες. |
3. | Ο άνθρωπος. |
Ερώτηση 36 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 36
Σε διεθνές επίπεδο, η εμπλοκή των φορτηγών σε θανατηφόρα ατυχήματα -σε σχέση με αυτή των IX επιβατικών αυτοκινήτων- είναι: |
|
---|---|
1. | Μικρότερη. |
2. | Ίση. |
3. | Μεγαλύτερη. |
Ερώτηση 37 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 37
Γενικώς, η σοβαρότητα των οδικών ατυχημάτων με εμπλοκή φορτηγών -σε σχέση με αυτή των IX επιβατικών αυτοκινήτων- είναι: |
|
---|---|
1. | Μικρότερη. |
2. | Ίση. |
3. | Μεγαλύτερη. |
Ερώτηση 38 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 38
Τα ατυχήματα με εμπλοκή φορτηγών -σε σχέση με τα ατυχήματα χωρίς εμπλοκή φορτηγών- έχουν: |
|
---|---|
1. | Λιγότερα θύματα. |
2. | Ισάριθμα θύματα. |
3. | Περισσότερα θύματα. |
Ερώτηση 39 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 39
Στα ατυχήματα με εμπλοκή φορτηγών - σε σχέση με τα ατυχήματα ΙΧ επιβατικών αυτοκινήτων - εμπλέκονται: |
|
---|---|
1. | Λιγότερα οχήματα. |
2. | Ισάριθμα οχήματα. |
3. | Περισσότερα οχήματα. |
Ερώτηση 40 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 40
Στην Ελλάδα, ο συνηθέστερος τύπος συγκρούσεων μεταξύ φορτηγών και IX επιβατικών αυτοκινήτων είναι οι: |
|
---|---|
1. | Νωτομετωπικες. |
2. | Μετωπικές. |
3. | Πλαγιομετωπικές. |
Ερώτηση 41 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 41
Οι ανατροπές φορτηγών προκαλούνται συνήθως από δυο βασικούς τύπους ελιγμών: |
|
---|---|
1. | Προσπέραση σε οδό χωρίς φυσικό διαχωρισμό των κατευθύνσεων κυκλοφορίας και προσπέραση σε αυτοκινητόδρομο. |
2. | Στροφή σταθερής ακτίνας με υψηλή ταχύτητα και ελιγμός αποφυγής εμποδίου με υψηλή ταχύτητα. |
3. | Στροφή σταθερής ακτίνας με χαμηλή ταχύτητα και ελιγμός αποφυγής εμποδίου με χαμηλή ταχύτητα. |
Ερώτηση 42 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 42
Τα κυρία χαρακτηριστικά που καθορίζουν το βαθμό ευστάθειας του φορτηγού είναι: |
|
---|---|
1. | Το ύψος του φορτηγού, το είδος του φορτίου και οι ιδιότητες του συστήματος μετάδοσης κίνησης. |
2. | Το ύψος του κέντρου βάρους του φορτίου, το πλάτος του φορτηγού, η ανάρτηση και οι ιδιότητες των ελαστικών. |
3. | Το πλάτος της οδού, το μεικτό βάρος του φορτηγού, η ηλικία του οδηγού και η ένταση του ανέμου. |
Ερώτηση 43 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 43
Στην Ευρώπη, οι δυο βασικότερες αιτίες των σοβαρών (με έναν τουλάχιστον τραυματία) ατυχημάτων με φορτηγά είναι: |
|
---|---|
1. | Ο ανθρώπινος παράγοντας και οι μηχανικές βλάβες. |
2. | Οι αστοχίες της υποδομής και οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες. |
3. | Ο ανθρώπινος παράγοντας και οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες. |
Ερώτηση 44 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 44
Στην Ευρώπη, τα σοβαρά (με έναν τουλάχιστον τραυματία) ατυχήματα με φορτηγά συμβαίνουν συχνότερα σε: |
|
---|---|
1. | Αυτοκινητόδρομους. |
2. | Διασταυρώσεις. |
3. | Χώρους στάθμευσης φορτηγών. |
Ερώτηση 45 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 45
Η πιο σημαντική ιδιότητα του οχήματος που σχετίζεται με την ευστάθεια είναι: |
|
---|---|
1. | Ο λόγος του πραγματικού φορτίου του προς το μέγιστο επιτρεπόμενο φορτίο. |
2. | Ο λόγος της μάζας του προς την ισχύ. |
3. | Η αντίσταση του έναντι ανατροπής. |
Ερώτηση 46 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 46
Σε διαδικασία σταθερής στροφής, οι αποσταθεροποιητικές τάσεις -που μπορεί να οδηγήσουν στην ανατροπή φορτηγού- προέρχονται από: |
|
---|---|
1. | Την κεντρομόλο δύναμη και την κατακόρυφη δύναμη του φορτίου. |
2. | Τη φυγόκεντρο δύναμη και την εξωτερική μετατόπιση του κέντρου βάρους ως προς το ίχνος των τροχών. |
3. | Τη μεταφορά κατακόρυφου φορτίου στα ελαστικά από πΛευρά σε πΛευρά. |
Ερώτηση 47 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 47
Σε διαδικασία σταθερής στροφής, η ροπή ευστάθειας που συγκρατεί το όχημα σε όρθια θέση προέρχεται από: |
|
---|---|
1. | Την ένταση της δύναμης πέδησης που ασκεί ο οδηγός. |
2. | Τη φυγόκεντρο δύναμη και την εξωτερική μετατόπιση του κέντρου βάρους ως προς το ίχνος των τροχών. |
3. | Τη μεταφορά κατακόρυφου φορτίου στα ελαστικά από πλευρά σε πλευρά. |
Ερώτηση 48 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 48
Δυναμική ευστάθεια φορτηγού είναι η ευστάθεια του φορτηγού: |
|
---|---|
1. | Όταν σε αυτό ασκούνται δυνάμεις. |
2. | Κατά τη διαδικασία ελιγμών αποφυγής εμποδίου. |
3. | Όταν αυτό είναι εμφορτο. |
Ερώτηση 49 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 49
Η δυναμική ευστάθεια του φορτηγού μετράται με το λόγο: |
|
---|---|
1. | Της μάζας του προς την ισχύ. |
2. | Του πραγματικού φορτίου του προς το μέγιστο επιτρεπόμενο φορτίο. |
3. | Μεταφοράς φορτίου. |
Ερώτηση 50 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 50
Η «οπίσθια ενίσχυση» μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην εκτίμηση: |
|
---|---|
1. | Της στατικής ευστάθειας φορτηγού. |
2. | Της δυναμικής ευστάθειας φορτηγού. |
3. | Της ευστάθειας του φορτίου. |
Ερώτηση 51 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 51
Μεταξύ των συνηθέστερων κατηγοριών ατυχημάτων με εμπλοκή φορτηγού είναι οι εξής: |
|
---|---|
1. | «Εκτροχιασμός» με υψηλή ή με χαμηλή ταχύτητα. |
2. | Οι απαιτήσεις τριβής σε αριστερή στροφή και η σταθερή επιτάχυνση. |
3. | Οι αεροδυναμικές επιδράσεις και οι μη σηματοδοτούμενοι κόμβοι. |
Ερώτηση 52 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 52
Μεταξύ των συνηθέστερων κατηγοριών ατυχημάτων με εμπλοκή φορτηγού είναι οι εξής: |
|
---|---|
1. | Οι απαιτήσεις τριβής σε δεξιά στροφή και η σταθερή επιβράδυνση πέδησης. |
2. | Οι απαιτήσεις τριβής σε αριστερή στροφή και η σταθερή επιτάχυνση. |
3. | Τα απορρίμματα οχημάτων και οι απότομες κλίσεις. |
Ερώτηση 53 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 53
Μεταξύ των συνηθέστερων κατηγοριών ατυχημάτων με εμπλοκή φορτηγού είναι οι εξής: |
|
---|---|
1. | Οι απαιτήσεις τριβής σε αριστερή στροφή και η σταθερή επιτάχυνση. |
2. | Ανατροπή και έλεγχος διεύθυνσης σε σταθερή στροφή. |
3. | Τα απορρίμματα οχημάτων και οι απότομες κλίσεις. |
Ερώτηση 54 ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 54
Μεταξύ των συνηθέστερων κατηγοριών ατυχημάτων με εμπλοκή φορτηγού είναι: |
|
---|---|
1. | Η αποφυγή εμποδίου. |
2. | Οι απαιτήσεις τριβής σε αριστερή στροφή και η σταθερή εππάχυνση. |
3. | Οι διαφορές στην ταχύτητα κίνησης «ομάδας» οχημάτων. |